Kad.Net

Pogosta vprašanja

Odpri vsa vprašanja
Zapri vsa vprašanja
  • Zakaj potrebujem digitalno potrdilo?

    Dostop do spletnih storitev KaD.Net in ModriNet omogoča digitalno potrdilo. Digitalno potrdilo zagotavlja visoko stopnjo varnosti pri elektronskem poslovanju, pravno varnost vseh sodelujočih skladno z zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu ter zanesljivejšo prepoznavo pooblaščenega uporabnika.

  • Kako/ kje pridobim digitalno potrdilo za dostop do KaD.Net?

    Digitalna potrdila izdajajo pooblaščeni overitelji digitalnih potrdil. Za delo z aplikacijma KaD.Net oz. ModriNet so glede na visoko stopnjo varnosti ustrezna digitalna potrdila za pravne osebe, ki jih izdajata overitelja: SIGEN-CA in POSTAR-CA.

    Če ste tovrstno potrdilo že pridobili za druge potrebe, ga lahko uporabljate tudi za elektronsko izmenjavo podatkov z Modro zavarovalnico.

  • Katere dokumente moram izpolniti preden začnem uporabljati aplikacijo KaD.Net?

    Pred prvo uporabo spletne aplikacije za elektronsko izmenjavo podatkov morate izpolniti in na Modro zavarovalnico poslati naslednje obrazce:
    Opens internal link in current windowObrazci za oddajo podatkov preko Modrega Neta
    Opens internal link in current windowObrazci za oddajo podatkov preko KaD.Neta
    Opens internal link in current windowObrazci za delodajalce v javnem sektorju

    Izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce nam vrnite z redno pošto (Dunajska cesta 119, 1000 Ljubljana) ali na naslov Opens window for sending emailinfo@modra-zavarovalnica.si. Prejete obrazce bomo vpisali v našo bazo podatkov in vam omogočili vstop v najkrajšem možnem času.

  • Ali lahko v imenu zavezanca za plačilo posreduje podatke tudi nekdo drug – npr. računovodski servis?

    Podatke lahko posreduje tudi pooblaščeno podjetje, če ga zavezanec za to pooblasti z Obrazcem za določitev, spremembo ali preklic pooblaščenca za posredovanje in vzdrževanje podatkov.