Modri e-račun

Pogosta vprašanja o Modrem e-računu

Odpri vsa vprašanja
Zapri vsa vprašanja
  • Kaj je Modri e-račun?

    Modri e-račun je spletna storitev, namenjena vsem zavarovancem, ki pri Modri zavarovalnici varčujejo za dodatno pokojnino. Spletna storitev je na voljo 24 ur na dan z uporabo osebnega računalnika.

  • Kaj mi omogoča Modri e-račun?

    Modri e-račun omogoča:
    • spremljanje vplačil po plačniku in mesecih vplačil,
    • sporočanje in spreminjanje kontaktnih podatkov,
    • komunikacijo z Modro zavarovalnico,
    • izvajanje informativnih izračunov in
    • seznanjanje z novostmi.

  • Kaj potrebujem za dostop do Modrega e-računa?

    Za uporabo Modrega e-računa potrebujete osebni računalnik, internetno povezavo in ustvarjeno uporabniško ime.

    Za prvo prijavo v Modri e-račun potrebuje prvo vstopno geslo. Če prvega vstopnega gesla nimate, nam pošljite zahtevek in poslali vam ga bomo na dom.

  • Kam lahko pokličem v primeru težav pri prijavi v Modri e-račun?

    Informacije o delovanju so vam na voljo na brezplačni telefonski številki 080 23 45, vsak delovni dan med 8. in 16. uro. Poleg tega nam lahko sporočila o morebitnih težavah  pošljete preko elektronske pošte info@modra-zavarovalnica.si.

  • Koliko stane uporaba Modrega e-računa?

    Uporaba storitve Modri e-račun je brezplačna.

  • Kje lahko najdem navodila za uporabo?

    Vsi postopki, od prve prijave (ustvarjanja uporabniškega imena) do uporabe posameznih funkcij Modrega e-računa, so nazorno predstavljeni v video predstavitvi.

  • Kje opravim prvo prijavo?

    Prvo prijavo v Modri e-račun opravite tukaj. Za prvo prijavo v Modri e-račun potrebuje prvo vstopno geslo. Če prvega vstopnega gesla nimate, nam pošljite zahtevek in poslali vam ga bomo na dom.