Oglaševanje

Oglasni material 2014/2015

Tiskani oglasi:
Initiates file downloadPrimer tiskanega oglasa 1          Initiates file downloadPrimer tiskanega oglasa 2          Initiates file downloadPrimer tiskanega oglasa 3
Initiates file downloadPrimer tiskanega oglasa 4          Initiates file downloadPrimer tiskanega oglasa 5          Initiates file downloadPrimer tiskanega oglasa 6
Initiates file downloadPrimer tiskanega oglasa 7          Initiates file downloadPrimer tiskanega oglasa 8 - t.i. teaserji

Spletne pasice:

 

Marec-April 2015

Cilj oglaševalske akcije je bil povečati prepoznavnost zavarovalnice kot največje in vodilne ponudnice dodatnih pokojninskih zavarovanj na trgu.

Želeli smo ustvariti zavedanje o Modri zavarovalnici in ji na tak način povečati prepoznavnost. Bistvo kampanje je sporočilo javnosti, da smo ljudem vseh poklicev hvaležni za skrb in zaupanje, ki nam ju vsakodnevno namenjajo ter zagotovilo, da bomo po končani delovni dobi mi poskrbeli zanje.

Ciljno skupino smo želeli spodbuditi, da Modro zavarovalnico vzamejo za svojo – za tisto, ki jim pomaga na poti do mirne starosti.

Mediji: TV, tisk, splet

Opens internal link in current windowTV oglas          Initiates file downloadPrimer tiskanega oglasa

Spletne pasice:
(dimenzije: 300x250, 970x250, 728x90 in 160x600) vsi oglasi so kazali na www.modra-zavarovalnica.si/tu-smo-za-vas.

 

Maj-junij 2015

Nadaljevalna oglasna kampanja je bila bolj usmerjena v produkt. Poleg tega smo želeli ljudi opomniti, da najbolj pametne odločitve sprejemajo tisti, ki imajo še veliko časa do upokojitve, a že varčujejo. Trudili smo se, da bi kreativna rešitev poskrbela za vez med obema kampanjama ter do sedaj oblikovanimi spletnimi in tiskanimi oglasi, s katerimi smo že uspeli doseči razlikovalni moment.

Mediji: TV, radio, splet, zunanje oglaševanje

Opens internal link in current windowTV oglasi          Initiates file downloadGiganti

Tiskani oglasi:
Initiates file downloadPrimer tiskanega oglasa 1          Initiates file downloadPrimer tiskanega oglasa 2

Radijska oglasa:

Moški glas

Ženski glas

Spletne pasice:
(dimenzije: 300x250, 970x250, 728x90 in 160x600) vsi oglasi so kazali na www.pokojninski-skladi.si


TV oglasi jesen - zima 2015

Ideja oglasov je bila prikazati mladega človeka, ki se pogovarja s svojim starejšim jazom. Slogan: Pokojninsko zavarovanje - Najboljši nasvet, ki si ga lahko daš.

Opens external link in new windowOglas 1 (Marko) (Opens external link in new windowdecembrska različica oglasa)

Opens external link in new windowOglas 2 (Nives) (Opens external link in new windowdecembrska različica oglasa)


TV oglasi 2016

V 2016 so bili oglasi bolj prodajno naravnani. S sloganom "Do dodatne pokojnine v treh preprostih korakih".

Opens external link in new windowOglas

Družbena omrežja

V aprilu 2016 smo bolj intenzivno nastopili tudi na družabnih omrežjih (FB, TW), kjer smo skušali skozi pričevanja starejših in mlajših posameznikov ustvariti zgodbe o tem, kako je bilo včasih in kako je danes. Bistvo projekta, ki smo ga poimenovali Modre zgodbe je bilo v tem, da prikažemo, da se skozi čas navade ljudi ter okolje v katerem živimo močno spreminja. Če so imeli včasih naši dedki in babice zagotovljene solidne prihodke po upokojitvi, temu danes ni več tako.

Opens external link in new windowModre zgodbe 1. del

Opens external link in new windowModre zgodbe 2. del

Opens external link in new windowModre zgodbe 3. del

Opens external link in new windowKdo/kaj je Modra (4. video)